Vi hjælper jer med at øge virksomhedens brand værdi og tiltrækningskraft.
Læs mereKernen i forretningen skal fungere. Vi starter derfor ofte med at idéudvikle, implementere og optimere tiltag, der styrker kerneforretningen. Målet er, at alle skal være glade og tilfredse. Medarbejderne. Kunderne. Ejerne. Og vi inddrager allerhelst dem alle.
Alt efter den konkrete situation og markedsudfordring, bruger vi flere forskellige modeller, som alle har bevist deres værd. Først bliver vi enige om rammen, dernæst planlægger og gennemfører vi et udviklingsforløb for de dele af virksomheden, der er i fokus. Først når det hele spiller sammen, har vi løst vores opgave.
Peter really is a strategically creative genius! We have worked with him - and will continue to do so - developing a new-paradigm business concept for organizational development…
Når forretningen er sund, og alle medarbejderne udstråler den rette team spirit, handler det i høj grad om at fortælle verden, hvilket stof, vi er gjort af. Og i særdeleshed, hvilken unik værdi virksomheden og ydelserne/ produkterne tilfører. Mange vælger at producere en flot ’corporate film’ om kerneværdier og værdiskabelse, men vi går et par spadestik dybere.
Læs mere om, hvordan vores egne værdier kommer til udtryk, her.
Vi starter altid med at kortlægge virksomheds- og afdelingsspecifikke DNA strenge.
Herefter skaber vi involvering fra alle medarbejdere og interessenter omkring formuleringen af virksomhedens unikke styrker.
Endelig fusionerer vi de stærkeste DNA strenge med alle relevante partnere for at optimere snitfladerne i de optimale medier og former, som skal til for at ramme modtagerne.
Når alle arbejder i den samme retning, opstår der en stærk følelse blandt alle medarbejdere. Når det ovenikøbet er den rigtige retning, som giver mening for alle, kan det mærkes helt ud i sidste instans hos såvel kunder som samarbejdspartnere. Det er her, man som team og virksomhed opnår de helt ekstraordinære resultater.
Vi arbejder fortrinsvist med ’bottom-up’ processer, hvor de involverede medarbejdere og øvrige interessenter deltager i formuleringen af alt fra værdiafklaring over målopsætning og fastlæggelse af konkrete handlingsplaner. Det skaber mest værdi – og giver mening for alle parter.
Så hvis du ønsker at vide mere om, hvad vi kan gøre for dig eller melde dig som kandidat til en stilling, er du altid velkommen til helt uforpligtende at kontakte Partner Peter Munch Andersen direkte på telefon eller skrive fortroligt på mail